Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Op de boekenbeurs in Antwerpen is gisteren een nieuwe campagne van Te Gek gelanceerd. De organisatie uit Diest probeert daarmee geestelijke gezondheid bespreekbaar maken. Hoogsensitiviteit is het thema van deze campagne. En onder die hoogsensitieve personen hoort de Leuvense zanger Tom Helsen. Hij schreef er een nummer over.

Gerelateerd nieuws

  • Diest vervangt verlichting in 14 straten door LED-lampen

    Diest vervangt verlichting in 14 straten door LED-lampen

  • Neurologe uit Diest wint Gran Fondo van Mallorca en klopt Contador: "Ik had wel profwielrenster willen zijn"

    Neurologe uit Diest wint Gran Fondo van Mallorca en klopt Contador: "Ik had wel profwielrenster willen zijn"

  • Kan je in de toekomst nog zwemmen in provinciedomeinen van Kessel-Lo en Diest?: "Er zijn twee scenario's: één zonder en één met zwemwater"

    Kan je in de toekomst nog zwemmen in provinciedomeinen van Kessel-Lo en Diest?: "Er zijn twee scenario's: één zonder en één met zwemwater"

  • Wegen en Verkeer voert werken uit in Schaffen om veiligheid fietsers te verbeteren

    Wegen en Verkeer voert werken uit in Schaffen om veiligheid fietsers te verbeteren

  • Diestse afterclub Outline moet plaats maken voor 30 appartementen

    Diestse afterclub Outline moet plaats maken voor 30 appartementen