Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Op de boekenbeurs in Antwerpen is gisteren een nieuwe campagne van Te Gek gelanceerd. De organisatie uit Diest probeert daarmee geestelijke gezondheid bespreekbaar maken. Hoogsensitiviteit is het thema van deze campagne. En onder die hoogsensitieve personen hoort de Leuvense zanger Tom Helsen. Hij schreef er een nummer over.

Gerelateerd nieuws

  • Diestse afterclub Outline moet plaats maken voor 30 appartementen

    Diestse afterclub Outline moet plaats maken voor 30 appartementen

  • Twee Nederlandse parachutisten raken met elkaar verstrengeld en storten neer bij militaire oefening aan vliegveld van Schaffen

    Twee Nederlandse parachutisten raken met elkaar verstrengeld en storten neer bij militaire oefening aan vliegveld van Schaffen

  • Keerbergse Heimolen en Diestse Lindemolen erkend als Actieve Molens

    Keerbergse Heimolen en Diestse Lindemolen erkend als Actieve Molens

  • Supermercado in Diest breidt dit jaar uit naar de deelgemeenten

    Supermercado in Diest breidt dit jaar uit naar de deelgemeenten

  • Ontdek zaterdag jong muzikaal talent uit je buurt tijdens Lokale Helden

    Ontdek zaterdag jong muzikaal talent uit je buurt tijdens Lokale Helden