Tiende editie orgelconcerten in Keerbergen start volgende week
Volgende week start de tiende editie van de orgelconcerten in Keerbergen. Daar vindt de komende twee maanden elke vrijdagochtend een gratis concert plaats in de Sint-Michielskerk.
Wie naar de vrijdagmarkt gaat, kan om 10 uur binnenlopen in de kerk en naar het 18e-eeuwse Van Peteghemorgel luisteren. Elke week staat er een andere organist op het programma.
Ontdek hier het volledige programma van de orgelconcerten in Keerbergen:
Vrijdag 3 juli - Tom Van Hole
Vrijdag 10 juli - Lieve Van de Rostyne & Emiel Vanden Abbeele (slagwerkinstrumenten)
Vrijdag 17 juli - Koen Van Damme & Laura Van Damme (dwarsfluit)
Vrijdag 24 juli - Tom Van Der Plas & Oona Van Aken (danseres)
Vrijdag 31 juli - Katrien Mannaert & Norbert de Beule (dichter)
Vrijdag 7 augustus - Sandra Van der Gucht & Marieke Van Ransbeeck (barokmusette)
Vrijdag 14 augustus - Erwin Van Bogaert & Lies Vande Wege (sopraan)
Vrijdag 21 augustus - Kapellmeister: Denis Roosen & Marieke Vos (barokviool)
Vrijdag 28 augustus - Marie Petit & Francesco Lussignoli (traverso)