Vlaams-Brabant lanceert eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' om lokale handel te promoten

Vlaams-Brabant lanceert eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' om lokale handel te promoten

Vlaams-Brabant lanceert eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' om lokale handel te promoten

Wie voor 15 januari in Vlaams-Brabant gaat winkelen, maakt kans op verschillende prijzen. Tot dan loopt de eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' van onze provincie. Daarmee wil Vlaams-Brabant gemeenten ondersteunen die de lokale handel promoten. Twee jaar geleden liep er al een gelijkaardige campagne in Zoutleeuw, die heette toen 'Koop #3440'. Net als toen kan je de app 'Happy Hageland' downloaden en de QR-code van een deelnemende handelaar scannen. Zo maak je kans op een e-bike of een gevulde winkeltrolley.


­


In onze regio nemen Aarschot, Landen, Lubbeek, Rotselaar, Scherpenheuvel-Zichem, Tielt-Winge en Zoutleeuw deel aan de eindejaarsactie. De deelnemende handelaren zijn zichtbaar via de poster met de slogan 'Liever Lokaal' in hun etalage.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • Provincie promoot haar natuurgebieden met nieuwe app 'Buur Natuur'

    Provincie promoot haar natuurgebieden met nieuwe app 'Buur Natuur'

  • Enquête Voka: bedrijven uit Vlaams-Brabant vrezen voor lange regerings-onderhandelingen en complexe regelgeving

    Enquête Voka: bedrijven uit Vlaams-Brabant vrezen voor lange regerings-onderhandelingen en complexe regelgeving

  • Provincie investeert bijna half miljoen euro in 10 Vlaams-Brabantse klimaatprojecten

    Provincie investeert bijna half miljoen euro in 10 Vlaams-Brabantse klimaatprojecten

  • Maandag start nieuw recreatieseizoen in provinciedomeinen: "Te veel activiteiten om op te noemen"

    Maandag start nieuw recreatieseizoen in provinciedomeinen: "Te veel activiteiten om op te noemen"

  • Nieuwe "Pallox"-gravelroute van 117 kilometer brengt je via mooie grindwegen door Zuid-Hageland

    Nieuwe "Pallox"-gravelroute van 117 kilometer brengt je via mooie grindwegen door Zuid-Hageland