Vlaams-Brabant lanceert eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' om lokale handel te promoten

Vlaams-Brabant lanceert eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' om lokale handel te promoten

Vlaams-Brabant lanceert eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' om lokale handel te promoten

Wie voor 15 januari in Vlaams-Brabant gaat winkelen, maakt kans op verschillende prijzen. Tot dan loopt de eindejaarscampagne 'Liever Lokaal' van onze provincie. Daarmee wil Vlaams-Brabant gemeenten ondersteunen die de lokale handel promoten. Twee jaar geleden liep er al een gelijkaardige campagne in Zoutleeuw, die heette toen 'Koop #3440'. Net als toen kan je de app 'Happy Hageland' downloaden en de QR-code van een deelnemende handelaar scannen. Zo maak je kans op een e-bike of een gevulde winkeltrolley.



In onze regio nemen Aarschot, Landen, Lubbeek, Rotselaar, Scherpenheuvel-Zichem, Tielt-Winge en Zoutleeuw deel aan de eindejaarsactie. De deelnemende handelaren zijn zichtbaar via de poster met de slogan 'Liever Lokaal' in hun etalage.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • Digital Twin: de oplossing voor verkeersproblemen.

    Digital Twin: de oplossing voor verkeersproblemen.

  • 10 jaar fietssnelwegen!

    10 jaar fietssnelwegen!

  • Blijven wonen in eigen dorp.

    Blijven wonen in eigen dorp.

  • Hagen en bomen aan verlaagde prijzen te koop dankzij actie 'Behaag je tuin' van provincie

    Hagen en bomen aan verlaagde prijzen te koop dankzij actie 'Behaag je tuin' van provincie

  • Geen enkele Vlaamse provincie met minder werkende mensen dan Vlaams-Brabant

    Geen enkele Vlaamse provincie met minder werkende mensen dan Vlaams-Brabant